onsdag 19 september 2012

Weird

Idag är en konstig dag. Eller, det började redan igårkväll. Jag kom hem från en supermysig fika med min superfina Sandra och var pigg och glad. Men strax därefter började mina ben göra sjukt ont. Ni vet, som när man har feber och hela kroppen blir helt tung och musklerna värker. Fast bara i benen. Så det dröjde riktigt länge tills jag lyckades sova. 
I morse var hela min kropp sådär tung och konstig, och jag lyckades bara inte vakna. Jag hade satt klockan på halv åtta, för jag skulle egentligen ner till vårdcentralen och ta blodprov. Men jag kunde bara inte ta mig upp ur sängen. Jag snosade till klockan tio. 
Sedan har jag mått lite illa och bara känt mig helt död i huvudet. Så idag blir det ingen föreläsning och fan inget plugg heller för mig. 
Bara tanken på matematiska modeller och "logiska agenter" får mig att vilja spy. Jag hade också tänkt att börja flyttstäda lite smått, sånt som vi inte borde hinna stöka ner igen, typ putsa fönstren och torka av alla väggar. Men det får nog också vänta. Jag ska nog bara dricka te och tycka synd om mig själv.

 
Tur att jag har världens finaste pojkvän som lovat att köpa sjukgodis till mig ikväll och ta hand om mig. Bästaste <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar