måndag 25 juni 2012

Regnland

Tillbringat underbar långhelg med familjen på besök hos Syster-yster i England. I torsdags och fredags var vi i Manchester och turistade lite - och på fredagskvällen var på konsert med rock'n'rollens största - Bruce Springsteen. Jag har bara sett en enda lika bra konsert tidigare i mitt liv - och det var den förra jag såg med honom, i Göteborg för några år sedan. Vi hade sittplatser rätt långt upp, vilket var mycket bekvämt eftersom det regnade och vi satt under tak. Men nästa gång är det jag som står där nere framför scenen och dansar och skuttar hela konserten - och den han drar upp på scenen för att dansa med honom till Dancing in the Dark. Åååh Bruce <3 

Min stackars pojkvän var sjuk den kvällen och låg på hotellrummet och sov, så det var synd. Men dagen därpå åkte vi vidare till Lancaster och fick titta på Elins lägenhet och staden hon bott i. Det var mysigt, men synd att det regnade hela helgen :/



Jag kan nog tala om, att jag förmodligen aldrig vart så lycklig som jag är just nu. Visst finns det små bagateller, som att jag jobbar alldeles för lite och slöar till mig alldeles för mycket. Visst hade det vart roligare med bättre väder, osv. Men i det stora hela är jag just nu fruktansvärt nöjd med mitt liv och mycket, mycket lycklig. 



Fortsättning följer... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar