tisdag 17 juli 2012

Dum dag

Skickade ett långt mail till Madre Lidia på barnhemmet häromdagen, där jag skrev hur mycket jag saknar dem, frågade om mitt brev kommit fram, bad att barnen skulle få skriva tillbaka till mig, skickade några bilder osv. 
- idag fick jag svar. På två rader där det stod ungefär, tack för dina hälsningar, barnen mår bra.

Blev lite ledsen faktiskt. Jag vill ju ha en relation till barnen fast jag är så långt bort. Jag vill visa att jag tänker på dem och saknar dem, men vet inte ens om de får veta det. 




Och alldeles nu ringde hon vi skulle bytt lägenhet med och drog sig ur. Så ingen trea i ett landshövdingehus med stort kök för oss inte. Och jag som kände att det skulle bli en bra dag när jag vaknade. Tji fick jag. 
Dum dag! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar