onsdag 23 maj 2012

Skitdator

Jag hatar Mac. HATAR!!  Det fucking enda jag vill är att få spela Sims, men det funkar för i helvete inte på jävla cpMac. Jaja, jag vet det är bara ett spel och jag är barnslig som vill leka med dockor på datorn -men jag VILL det. Och jag har inte kunnat spela sen min PC gick sönder för ett år sedan, för sen skulle vi köpa en Mac för de är ju så jävla bra. Hatar den jävla skitdatorn. 


Sebbe köpte den för den har jättebra prestanda och blabla, och man kan göra musik och massa bra fotoprogram och skit - men han använder ju aldrig det utan det enda vi har datorhelvetet till är att sitta på internet. Då kan vi ju lika gärna ha en PC, så att jag kan få spela Sims. 




Okej, nu ska jag sluta gnälla och gå ut och läsa i det fina vädret. Behövde bara avreagera mig eftersom min pojkvän inte svarade på mitt aggressiva sms. 












Intressant förresten att enligt min ordbehandlare existerar inte ordet "jättebra", men däremot "datorhelvetet" fanns. Fler än jag som blivit frustrerade när de suttit vid datorn och fixat ordlistan? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar