onsdag 30 maj 2012

Blaha

Jag har börjat jobba på Paley igen. Vem hade trott det i vintras - men det är faktiskt kul att vara tillbaka. Jag känner ju stället och jag trivs bra med dem jag jobbar med, så det är kul. Jobbar bara "enstaka dagar" nu, men man får ju alltid mer tider än man är schemalagd för. Jag skulle inte börjat förrän 7 juni egentligen, men jag har redan fått åtta tider innan dess, så det löser sig liksom. Tror inte ens jag vill ha jobbet jag var på intervju för längre, hade vart skönt att inte jobba ihjäl sig i sommar - som en omväxling.


Annars har inte så mycket hänt. Jag är trött. Hela tiden trött. Jag förstår inte heller varför, jag gör ju inget direkt ansträngande... Till och med Sebbe som jobbar heltid (och alltid övertid) är piggare än mig.
Men igår träffade jag först fina fina Sanna, det var kul att ses innan hon flyttar till Oslo. Efter en del ärenden och massa prat, mötte jag upp Sebbe i stan när han slutat och vi gick i affärer. Och fast vi egentligen inte borde, så unnade vi oss lite shopping :P Jag köpte två jättefina klänningar, så nu hoppas jag att det fina vädret kommer tillbaka så jag kan använda dem :)


Mer intressant än så här blir det nog inte just nu, är jag rädd.. Men nån vacker dag här ska jag nog lyckas skriva något spännande, ska ni se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar